Christian Engström, Pirat

7 juli 2016

Basinkomst presenterad i Almedalen (video)

Filed under: basinkomst,informationspolitik — Christian Engström @ 12:57

Grabbed Frame 8I Almedalen ordnade Tidningen Syre ett seminarium där bland annat jag fick presentera mitt förslag till basinkomst.

Jag har redigerat ihop en video med min presentation (15 min), följt av en diskussion med bland annat Markus Kanerva (tankesmedjan Tänk), Karin Jansson (Miljöpartiet), Gustav Karreskog (Centerstudenter) och Martin Jordö (Feministiskt Initiativ). Harald Enoksson var moderator.

Copy and Share!

Se videon på Youtube

Kommentarer på Facebook

 

2 kommentarer

  1. Bra jobbat! Du vinner terräng och förtroende, grattis!

    Kommentar av wennstrombo — 7 juli 2016 @ 16:06

  2. Tack!

    Kommentar av Christian Engström — 8 juli 2016 @ 9:14


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

