Christian Engström, Pirat

30 juni 2013

Christian Engström (PP) i Almedalen 2013

Filed under: allmän politik — Christian Engström @ 14:07
Almedalen

Almedalen

Almedalsveckan drar igång, och i år ska jag vara där. Jag anländer med båten måndag förmiddag, och sedan ser mitt program ut så här:

  • Måndag 16:05 – 16:40, Direktsändning SVT2 Forum, Pers Hörna — vem bryr sig om EU-valet 2014?, Per Malm med gäster diskuterar frågorna som väcks under Alemdealsveckan. Idag om EU’s roll för oss — Vem bryr sig om EU-valet 2014? Med Jytte Guteland (S), Christian Engström (PP), Carl Schlyter (MP) och statsvetaren Marie Demker.
  • Tisdag 13:30 – 14:45, Paneldebatt om EU’s dataskyddsförordning, Rätten att bli glömd eller ett hot mot offentligheten? Hamnplan, Strandvägen 2, mellan Studentcenter och Visby Kongress. Arrangör: Regeringskansliet
  • Onsdag 9:00 – 10:30, Paneldebatt: Spionage som affärsidé, Ett samtal om censur och övervakning på internet. Kinderbergplats, S:t Michaels gränd. Arrangör: Reportrar utan gränser

På fredag åker jag hem igen med båten som går 14:45.

Jag går att nå i Almedalen på mitt vanliga mobilnummer 070-663 37 80.

Hoppas vi ses!

…………

Foto av Christian Engström, fritt för publicering CC0

2 kommentarer

  1. Reblogged this on Urbansundstrom’s Weblog.

    Kommentar av urbansundstrom — 30 juni 2013 @ 22:14


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

