Christian Engström, Pirat

8 september 2010

Chatta med mig hos Europaportalen ikväll

Filed under: informationspolitik — Christian Engström @ 15:03

Chatta med mig ikväll onsdag klockan 18

Ikväll onsdag klockan 18 kan du chatta med mig direkt på Europaportalens Facebook-sida.

Europaportalen skriver:

Gör Piratpartiet någon skillnad i EU-parlamentet? Vad tycker Christian Engström om censur på internet? Och har partiet någon chans att ta sig in i riksdagen?

Chatta med Christian Engström, EU-parlamentartiker och vice ordförande i Piratpartiet, på Europaportalens Facebook-sida, nu på onsdag klockan 18.

Här kan du läsa tidigare artiklar med Christian Engström på Europaportalen.

Piratpartiet ställer upp i riksdagsvalet som pågår nu. Jag berättar gärna varför.

Uppdatering: Nu finns chatten utskrivern här.

…………

Tags: , , ,

2 kommentarer

  1. Grymt bra jobbat med DN-artikeln!

    Kommentar av Ulf — 8 september 2010 @ 18:34

  2. Farao, missade tiden pga semester och besök – men här får du i alla fall två tummar rakt upp för hittills erlagd möda.

    Fortsätt så. Det mandat jag gett är värt varje steg och varje ord som ledde mig till vallokalen.🙂

    Kommentar av Scary Devil Monastery — 9 september 2010 @ 1:28


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

