Christian Engström, Pirat

28 maj 2010

Christian Engström – Är Bryssel som du tänkt dig?

Filed under: informationspolitik — Christian Engström @ 13:51

Se klippet på YouTube

Igår talade jag på ett möte i Stockholm ordnat av Frihetsfronten.

Jonathan Rieder Lundkvist var där och filmade, och har lagt ut ett klipp där jag svarar på frågan om Bryssel är som jag hade tänkt mig innan jag tillträdde.

Kontentan av mitt svar är ”både ja och nej”, men jag tar 8 minuter på mig för att säga det.

Är jag inte på väg att bli lite av en fullblodspolitiker ändå?😉

…………

Uppdatering:

Fler videoklipp från JRL:

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer

  1. ”Är jag inte på väg att bli lite av en fullblodspolitiker ändå? ;)”

    Jo, det lyder som om du har lært håndværket hehe, men meget interessant klip i det hele taget! – Ikke at det betyder noget, men det styrker min tro på dit og HAX arbejde i EU.

    Kommentar av Erik Ernst — 28 maj 2010 @ 20:59

  2. Nu är ”Mjukvarupatent” uppladdad. Två delar till på väg.

    Kommentar av Jonathan — 28 maj 2010 @ 21:11


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

